Saturday and im back!

Allihopa som läsar detta inlägg vid denna tidpunkt välkomna hem från en party fylld kväll!
Har inte riktigt haft tid för bloggandet då jag pluggat för det mesta och för att jag haft Sandra på besök.
Denna helg har verkligen vart härlig och tråkigt att den är över för från och med imorgon blir det rå pluggning för min del då jag har som sagt min första tenta på gång!

Som jag nämnde ovan hade jag Sandra på besök nu till helgen och såklart invigde vi med en utekväll här i Öret.
Först var det storhandling på Willys sedan fest på Klaras som hade premiär och Sam som håller på att läker var såklart på!

Stället var helt okej, men sen Sandra var här och Sam kom med var kvällen lyckad och inget går ut mot Örebros fylle korv mat som plus i kanten!
Sedan idag drog jag och Sandra ner på stan en innan jag vinkade av henne hejdå. 
Kom hem och pluggade ett par timmar och när jag började tröttna på pluggandet var det svårt att hålla sig hemma så även denna kväll blev det utgång och denna gång med Sam och hans kompisar.

Kvällen tillbringades på Frimis och det stället rekommenderar jag starkt ifall ni vistas i Örebro för där hade jag riktigt kul inatt. Rätt typ av folk coh bra musik!
Som sagt min uppdatering har inte vart på topp, men nu är jag tillbaka och helgens bilder kommer inom kort så håll utkik, men tills dess natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0