Saturday

Alla uppsala människor idag är ingen vanlig dag jo för idag är det kulturnatten!
Slutsats: nej det gynnade bara en då man var ung och flum nu är det dessvärre en helt vanlig dag, men ska åtminstone passa på att gå på stan med Mr pojkvän på en mys middag då det är mycket människor ute.

Igår kväll skulle ju jag sitta hemma med Arshia och Sandra, men hade missat att det var invigning av en ny klubb; Kalas så när jag ändå var hemma och dem var på så beslöt vi oss för att dra dit.
Fy vilken galen kväll. Trodde verkligen inte jag skulle ha så här kul och träffade även Hanna och Aye där så kvällen slutade verkligen riktigt bra!

Har pluggat nästan hela dagen förutom när Ami var här då det inte går att plugga när man har henne på farten!
Minns när vi var yngre och fick för oss att vi kunde "plugga" ihop.
Vad tänkte vi med? eller rättare sagt vi tänkte inte, men idag kan man lungt skratta åt dem minnena!

Nu ska jag fixa mig och bli hämtad av Mr pojkvän för middag sedan blir det väl romantisk hyrfilm och imorgon åker jag tillbaka till Pennybridge så få passa på att njuta av alla så länge jag är här!
Ha en mysig lördag, tatah!

Bilder från vår crazy utekväll i onsdags i min nya lägenhet i Örebro:

 

Snygg Tamara och min vägg!



TSN!



jag vet inte vad som är värst vi eller Sams fot!



vi plus dj sam!



Vår oerhört "snygga" poser fortsätter



Sötnos mosar mig?



Crazy var som sagt temat!



My big heart!



Det omtalade dansgolvet



Här var vi kanske inte så fotogeniska som vi hade hoppats..



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: Saaaam

vem tog kortet på oss fyra? haha

2009-09-13 @ 15:09:05
Postat av: Katrin

roliga bilder:) mer sånt! har du åkt tillbaka nu din fis?PUSS!!

2009-09-13 @ 21:43:41
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Ned!

Sam: haha bra fråga tror det kan vara någon i kön innan vi skulle in!



Katta: haha nu har jag fått min kamera så on it´s way! ja jag har åkt, men kommer snart hörs babe!!

2009-09-14 @ 02:29:06
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0