Sunday

Så var helgen slut och idag har verkligen inte vart en av mina bästa dagar!
Har mer än halva dagen pluggat och dessvärre har jag blivit mer förvirrad än jag var innan.
Min första tenta börjar närma sig och det känns forfarande inte som att jag fått ett hum om vad det är jag ska kunna.

Imorgon har jag mitt andra grupparbete och med en ny grupp så hoppas att det går bra sen min första grupp inte direkt var en höjdare.
Ska också kolla med tjejerna hur pluggandet går för dem för just nu känns det inte alls bra och vet inte ifall detta är vad jag hade tänkt mig att arbeta med.

Nu är jag iallafall hemma med Sam i Öret igen och Mr pojkväns plats är mer än tom.
Hade det jätte mysigt med han igår på kulturnatten och idag innan jag åkte hem var det svårt att ta farväl av min fluffrumpa, men snart är han här igen!
Nej nu ska ska jag sussa mig sött natti natt!




Kommentarer
Postat av: Katrin

DU klarar det gumman!! lugnt!! du vet att du kan ju!!:) PUSS!

2009-09-14 @ 10:57:08
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0