Sunday

Nu var helgen över!
Har haft en jätte bra helg med Sandra, Sam och alla trevliga utgångar vi haft, men idag var det dags att ta farväl och tillbaka till verkligheten.
Sofia kom över och i flera timmar satt vi och arbetade med vårt arbete som dessvärre inte gick så bra då vi båda fastnade och ni vet ju själva hur det blir när man bara inte kan tänka.

Vi bestämde oss helt enkelt för att ta en paus någon timme och nu ska vi snart fortsätta arbetet fast per tel och får hoppas att vi kommer någon vart!
Sedan måste jag forsätta plugga för nu är det inte många dagar kvar till tentan och jag vill verkligen klara den!

Det blåser som in i helvete här och man känner verkligen att hösten är på väg vilket heller inte får mig motiverad skulle verkligen behövt plugga i ett varmt land, men visst kan man inte få allt här i världen.
Känner mig bara så stressad och nervös inför tentan, men nu ska jag ta mig i kragen och göra mitt bästa helt enkelt!
Saknar också familjen och alla där hemma hoppas ni har det bra!

En sak som åtminstone får mig på bättre humör är att bland annat denna är på väg till min brevlåda:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0