Thursday

Hur känns detta? För en gång skull är jag vaken tidigt och behöver inte stressa utan jag hinner till och med att blogga! Ja, mina vänner jag är lika chockad!
Nej igår kväll blev en aning kaos då jag hade en del för mig bl.a. packa och städa för idag efter skolan ska jag och Mr pojkvän födesledags shoppa sedan blir det hämta Sam och bege oss till Uppsala!

Nu är iallafall alla inbjudningar skickade och på lördag då är det andra bullar som gäller. Känner ni hur det pirrar ända upp till fingertopparna?

Börjar kvart över 10 så ska lägga på ett kol, men känns skönt att jag inte behöver slänga på mig något och springa ut genom dörren som jag annars brukar göra. Från och med nu ska vi införa denna "tidiga jag!"
Har packat ner kameran idag då vi ska på stan så vi kan ta lite kort så ni får se vackra Örebro så håll tummar och tår så att jag inte glömmer!

Ska vi köra med en nedräkning till min stora dag? Ja vi slänger in en: 2 dagar kvar!


So long morgontrötthet!


Kommentarer
Postat av: karin

Ringer dig imorgon!! laddag eller:D??PUSS<3

2009-09-18 @ 01:13:36
Postat av: katrin

Ringer dig imorgon!! laddag eller:D??PUSS<3

2009-09-18 @ 01:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0