Thursday

Just nu sitter jag här och nynnar på Chris Daughtrys låt home!
"Well I'm going home, back to the place where I belong" för ja mina vänner det är verkligen så jag känner just.
Vill inget mer än hem och missuppfatta mig inte saknar inte ruttsala.
Så länge jag har alla mina vänner och min älskade Mr pojkvän nära mig så tror jag att jag tål Uppsala och ja ni läste rätt och detta kommer ni bara få läsa denna gång!

Har haft en jätte mysig dag idag med fluffrumpa vart och handlat lite saker till lägenheten på Ikea och sedan bara legat i sängen och just nu vill jag hem som sagt tillbaka.
Det enda jag och Sam sitter och pratar om just nu är hur gärna vi vill tillbaka eller snarare Sam vill till Uppsala och jag vill till Mr pojkvän och vännerna!

Aja det finns väl inte så mycket mer att göra än att bita ihop för nu är det plugg dags!
Är piggare än någonsin och jag ska upp om 5 timmar woho någon som vill försöka väcka mig?
Idag är helt enkelt inte min dag eller jo det hade vart det ifall jag nu skulle gå och lägga mig bredvid Mr pojkvän, men istället ska försöka lägga mig till Sams damp sång röst och i en tom säng natti natt!

Jag vill hem till mitt hjärta nu!


Kommentarer
Postat av: United

Jag saknar dig som fan min gulliga babe. Nu är det bara en vecka kvar tills jag får se ditt vackra ansikte =)

2009-09-25 @ 01:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0