Thursday again

Vilken dag!
Hade lektion tidigt imorse, men tur att Sofia var lika trött som mig så vi kunde flumma bort dagen.
Nu börjar jag verkligen känna hur jag snart kommer decka på soffan.
Studievägledarna kom även förbi idag och pratade om den kommande tentan och jag mår nästan illa.
Hela min mage bara vänder sig så snabbt jag tänker på tentan och det är ofta kan jag säga er.

Nej ska sticka och ta en lång och skön dusch efter dagens stor städning och bokstavligt talat stor städning har vänt upp och ner på hela huset och nu är det rent och fint igen.
Är lite nere då jag saknar mr pojvkän oerhört mycket sov jätte oroligt inatt så ser inte direkt fram emot att sova, men skönt att Sam är här iallafall annars skulle jag nog känna mig jätte ensam dagar som dessa.

Nej ska äta något sött och bli på bättre humör. Antar att dessa känslor kommer komma och gå då och då för hur kan man inte sakna hem till alla? Saknar familjen, vännerna redan och jag kom liksom igår?
Tror helt enkelt det handlar om att jag börjar bli riktigt stressad inför tentan och att jag saknar hem då mitt besök denna gång var lång så hann "vänja av mig" eller vad jag ska kalla det.
Nej nog depp let´s get pepp, tatah!

Saknar dig och alla hjärtan där hemma!


Kommentarer
Postat av: United

Det är bara att fortsätta kämpa på älskling. Du har varit duktig och stark. Vi ses om en vecka babe så använd tiden till att plugga till ditt prov. Det är bara att kriga min älsklng. Det e tomt utan dig min högljudda babe

2009-09-25 @ 01:12:35
Postat av: Ned!

oish älskar dig

2009-09-27 @ 04:51:22
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0