Thursday

Imorgon är helgen här och även min saknade mr pojkvän kan jag vara mer njöd? Absolut inte!
Igår natt sov vi i Sams kompis lägenhet som är bara några meter från skolan vilket vi behövde då vi båda började 8 på morgonen.
Som sagt dem skoltiderna borde verkligen bojkottas omedelbart!

Vi la oss riktigt sent igår så inatt kommer vi få oss en väldigt härlig sömn. Hade faktiskt saknat min lägenhet känns verkligen som hemma nu skönt.
Sam kommer få sova ut imorgon, men jag har grupp möte och redan om några dagar ska en filmanalys in.

Pr linjen är väldigt rörig och det är väldigt mycket jobb då vi inte bara läser Pr utan också media kommunikation, retorik och kurser som ger oss möjlighet att senare kunna bli alltifrån webbdesigners, filmproducenter till journalister!
Jag i ett nötskal, men som sagt har mycket plugg och slit framför mig.
Ska stoppa något i munnen och börja förbereda mig för sömn och skola imorgon, tatah!



Ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0