Tuesday

Jag vill sova!
Minns ni de tiderna då jag hade sömn problem och låg vaken bredvid Mr pojkvän till 3, 4 på morgonen?
Dem tiderna är verkligen långt borta, men vet inte vad jag riktigt tycker om det.
Det är alldeles för mycket plugg i skolan och vill bara att dagen imorgon ska gå snabbt då jag har en väldigt dryg och rutten dag framför mig.

Ska snart göra ett snabbt toa besök sedan har jag runt 300 sidor som ska läsas till imorgon och för att inte glömma ett grupparbete som lämnas in i imorgon innan 12 så måste även träffa min inte så "härliga" grupp halv elva.
Mycket plugg, lite tid har det vart nu ett par dagar, men något som får mig på bättre humör är att jag, Tamara, Sofia (två tjejer jag lärt känna från min klass) och Sam ska ut imorgon.

Idag efter skola drog jag och Sofia till mig där vi planerade lite inför vår klubbkväll och sedan var det invigning av idol som äntligen är tillbaka!
Nej nu kan jag knappt hålla ögonen öpnna. Ska ta och sova synd dock att jag måste sova själv saknar min fluffrumpa bredvid mig. Nu börjar jag verkligen sakna alla där hemma, men glöm nu inte den 19:de smäller det!
Natti natt!



Saknar min fluffrumpa!


Kommentarer
Postat av: United

Det är helt tomt utan dig babe, men det vet du redan.

Du är verkligen saknad, ovant som fan att sova utan dig =/

Men snart ses vi, längtar efter dig min underbara älskling

2009-09-09 @ 00:20:49
Postat av: Ned!

oish bob!

Längtar verkligen efter dig och att få komma hem, Men det är inte långt kvar plus det var ju mest denna vecka som vart fucked up!

Ha det bra på jobbet och jag älskar dig bobos!

2009-09-09 @ 09:42:53
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0