Tuesday

Jag? trött?
Vårt shcemma är rena helvetet till att börja med, men jag mår riktigt bra.
Idag mötte jag upp tjejerna som jag börjat umgås med i min klass och även fasst första föreläsningen var svår så är det hur intressant som helst.
Sedan var det hur bra väder som helst idag hela 28 grader så det blev glass paus på rasten. Känns som att det är sommar igen hoppas bara det håller sig!

Drog ner på stan med Sam och Mr pojkvän och var mer än chockad!
Örebro är bland dem finaste städer jag sett i Sverige och jag kommer verkligen trivas här under min plugg tid.
Ja Pennybrigde står alltså för Örebro så det är där jag ska bo nu dessa år jag pluggar och jag trodde aldrig jag skulle bli så här kär i denna stad.

Ska ta en skön dusch och sedan kolla lite på from g´s to gents sedan drar Mr pojkvän hem snart. Det blir dags för lite me myself and i tid vilket jag lär behöva jag menar visst kan det vara härligt att umgås med sig själv ibland?
Okej ni som känner mig vet att jag är riktigt ledsen och tydligen är i förnekelse fas, men hellre glad än ledsen tatah!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e ditt stjärntecken? :)

2009-09-02 @ 16:33:07
Postat av: Ned!

Haha underlig fråga?!

Är härliga ljungfru!

2009-09-02 @ 22:03:17
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad läser du till?

2009-09-03 @ 00:10:13
Postat av: Ned!

Läser Pr och informationsprogramet!

2009-09-03 @ 16:11:35
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0