Wednesday

Egentligen ska jag ligga i min soffa och snart natta mig själv i Öret, men istället är jag kvar i Uppsala några timmar till!
Visserligen kommer jag natta mig själv inatt iallafall då Mr pojkvän jobbar natt, men jag får åtminstone vakna vid hans sida så jag är mer än nöjd!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än pluggat, vart med fluffrumpa och Ami senare mot kvällen.
Man njuter verkligen av att vara hemma då man vet att man ska lämna det snart så alla ni som bor hemma eller med killen ta det nu inte för givet och njut!

Sam gav mig riktigt bra nyheter då han berättade att dem nya säsongerna av Two and a half men och håll i er nu How i met your mother äntligen har kommit!
Mr pojkvän har fortfarande inte fått höra dessa goda nyheter, men kan tänka mig att vi kommer sitta som fastklistrande framför tv:nu imorgon.

Lite komiskt hur jag fått fluffrumpa att även bli besatt av How i met you mother.
Minns första gången jag köpte säsongerna och satt och tittade själv på första avsnittet i Manchester.
Direkt efter första visste jag att jag var fast och sen jag och Mr pojkvän var galna i Two and a half men visste jag att han skulle bli lika kär som mig.

Sedan där satt vi varje dag efter jobbet i vår lägenhet i Manchester och såg på avsnitt efter avsnitt vilka minnen!
Nej ska läsa en av mina böcker som ska vara klar läst på 500 sidor till tentan nästa vecka och ifall jag fortfarande inte är trött ska jag kolla på Gossip som även den påbörjat sin nya säsong som sagt många serier att hinna fatt, Tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0