Wednesday

Lillördag var hälsad!
Idag blev äntligen vårt första grupparbete som var en filmanalys klar och detta ska allt firas med en utgång.
Mina två nya tjejkompisar Tamara och Sofia kommer snart till mig och sedan blir det förfest med dem plus Sam och vår andra utgång här.

Ser verkligen fram emot ikväll och sedan är jag ledig imorgon då jag denna vecka inte alls har några lektioner utan vi har delas in i nya grupper så denna vecka kommer alltså gå till den nya uppgiften.
Ikväll ska även många kårer ut till samma klubb som vi ska så det kommer vara mycket studenter ute så som sagt hoppas vi har crazy ikväll!

Ska börja fixa mig nu och oroa er inte Sofia tar med sin kamera så nu äntligen kommer lite bilder upp på hur jag bor och hur jag har det, tatah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0