Friday


Guten tag!
Vilket attans saiko väder då det ena stunden regnar och nu skiner solen. Jag antar väl att hellre det än regn hela tiden. Sveriges vårväder imponerar varje år! 
Har lyckats sova konstigt inatt så har ont i hela kroppen, men ska försöka tjatta till mig en massage av mr pojkvän senare.

Nu blir det middag hemma hos mr pojkväns mamma som gör världens godaste persiska mat!
Sedan ska jag komma hem och fixa mig för ikväll drar jag och Arshii till hennes kusin i Märsta och partar!
Har faktsikt aldrig varit i Märsta inte heller för att jag tror att det finns mycket att se med tanke på att det är rätt litet, men ska bli kul att få se hur klubbarna? klubben? är där!
Ha en fartfylld fredag mates, tatah!




Say hello to my baby smirnoff


Kommentarer
Postat av: saaaam

Den här bilden påminner om någon annan bild,hmm..ja juste min bild! jävla pose tjuv hahaha ses i natt!

2010-04-17 @ 20:29:19
Postat av: Ned!

hahah nakon!

2010-04-18 @ 23:50:56
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0