Friday

U-town let´s go!
Ikväll har jag min hejdå fest då jag om bara två dagar flyttar till London! Galet!
Sitter här med hårfärg i håret då jag ville få en lite brunare nyans i håret och sedan jag inte färgat håret själv på ett tag börjar jag bli en aning nervös, men får verkligen hålla alla tummar och tår!

Har tidigare på dagen vart och handlat och köpt allt för kvällen och snart ska jag städa och packa lite innan alla kommer. Det blir förfest här och sedan utgång!
Nu är jag taggad är ni? Ha en galen fredag för det ska iallafall vi ha, tatah!



För 2 år sedan när jag hade min hejdå festen inför Manchester flytten!

Kommentarer
Postat av: Katta

Tack för igår <3 Väntar på massa nice pics;D hoppas dom kommer upp snart! Vill verkligen träffa dig innan du drar! Vi hörs av! PUSS

2010-04-24 @ 13:12:22
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0