Saturday

Wow vilken galen kväll!
Är riktigt nöjd med hur kvällen blev och ännu en gång måste jag passa på att tacka mina älskade vänner!
Som Karin igår sa vänner är som syskon som man inte fick och nu får välja. Tack!

Kvällen började här hos oss och härligt att alla verkligen fick en skön fylla!
Sedan blev det disco taxi till BJ och där träffade jag ännu fler vänner. Såklart slutade kvällen på max och denna morgon invigdes med kebab.
Tror jag får inviga ett gym kort i London, men måste passa på att äta en sista gång innan flytten!

1 dag nu!
På måndag vid den här tiden kommer jag alltså att sitta och blogga i London! Sjukt!
Ska börja video blogga också där borta så jag inte känns allt för långt borta så nu kör vi mina vänner.
Dags att börja packa, hem och umgås med amira sedan kommer Tilde och Arshi över en sväng och mot kvällen blir det 3D bio med Karin och co.
Ha en bra lördag, tatah! 





Vänner som mina är svåra att finna!

Kommentarer
Postat av: United

redan saknad honey

2010-04-25 @ 21:20:58
Postat av: Ned!

Saknar dig min prins!

2010-04-26 @ 00:26:44
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0