Sunday


Vilken dag med otroligt blandade känslor!
Idag gjorde jag det som jag nog velat göra sedan jag besökte detta land när jag gick i sexan. Bokande min biljett till min flytt som sker den 25.
Jag är lycklig samtidigt som mina tårar inte slutar då jag lämnar alla dessa underbara människor hemma för att påbörja mitt nya liv i ett annat land.

Mr pojkvän är en av dem som kommer bli obeskrivligt svår att lämna. Karriär är enligt mig lika viktigt som kärlek, men såklart tar inte detta bort sorgen över att jag inte kan se hans vackra leende när jag vill.
Ja ni mina vänner livet är verkligen ingen en dans på rosor!

Nej nu ska jag fortsätta min dag med älsklingen som idag vart och shoppat, lagat middag och spelat playstation med mig. Nu ska jag passa på att umgås med alla för nu är det 20 dagar kvar.
Låt nedräkningen börja i både sorg och lycka, tatah!




Var tvungen att ta kort på ett av mina favorit kort på Sandra
Gulligaste grejen!



Calzone



Ned



Calzone goes hitler



Ned goes hitler

Slutet gott, allting gott


Kommentarer
Postat av: KAT

jaaaa döööör!!!!ses på onsdag!!<3

2010-04-05 @ 19:47:11
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0