Sunday

Vilken kväll vi hade igår!
Från att festat galet i Märsta kom jag och Arshi hem till utown och vid 20.00 var jag så illamående att jag deckade på soffan.
Klockan halv tio ringer Arshi mig och då var jag inte alls sugen på att varken festa eller dricka, men det slutade med att grabbarna och Arshi kom och hämtade upp mig och istället för utgång blev det a la klassisk hemmafest hos Ylva!

Som sagt var vi alla en aning sega, men väl hemma hos Ylva blev vi taggade och klockan 5 efter ytterligare ett avsnitt av The hills somnade jag!
Idag har jag tagit det lungt hemma med mr pojkvän och nästa vecka vid denna tidpunkt är jag i London!
7 dagar kvar nu, tatah!




Fulla och tagna på bar gärning i mc



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: Arshii

haha hemska bilder på mig, maste mahal!

2010-04-21 @ 13:36:16
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0