Thursday


Igår insåg jag hur nära flytten är och det skrämde mig som in i helvete! Satt och grät som ett litet barn i mr pojkväns famn då han är en människa jag kommer ha extremt svårt för att lämna.
Idag kändes det däremot mycket bättre då jag fått kontakt med jätte mycket människor och dessutom är det hela tio grader där borta!
Detta kommer bli den största förändringen i mitt liv och jag kommer vara lite som en bergodalbana, men nu kör vi om ca två veckor ändras hela mitt lilla liv!

Sitter och gömmer mig här i mitt rum då hela familjen är förkylda och jag blev ju nyligen frisk så vill inte riskera att bli förkyld igen!
Hade Ami här nyss och kanske ska träffa Arshi en sväng annars blir det en kväll med våfflor, jordgubbar och filmmys med mr pojkvän, tatah! 




Snart är jag där som en liten chiuaua i the big city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0