Thursday


För det är ingen vanlig dag för det är älsklings födelsedag hurra, hurra, hurra!
Idag blir min fluffrumpa 23 år gammal och det ska vi fira med sprit och barrunda!
Såklart går allt inte som planerat idag då jag vaknar upp med mens och magont, men det ska absoult inte stoppa mig från att parta ikväll!

Igår var jag och shoppade med Katta och senare drog vi hem till familjen där jag även träffade mormor. Mot kvällen kom vi hit och mumsa i oss chips och tittade på united matchen som dessvärre inte gick så bra så ikväll kommer nog en viss filur dricka sig damn drunk!

Efter klockan tolv hade jag planerat en liten överraskning så under tiden mr pojkvän satt i vardagsrummet gick jag till köket och hämtade tårta!
Även idag har jag fler överraskningar på gång som han inte vet om då t.ex. jag nu städar hela huset som jag ska fylla med ljus överallt och laga middag under tiden han är på jobbet! 
Nu kör vi, tatah! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0