Thursday


Bara 10 dagar kvar?!
Ja mina vänner nu är det bara tio dagar kvar tills min flytt inför London!
Många frågar mig hur det känns och jag är nog mer chockad över att detta nu händer!
Kan ni tänka er att sedan jag var 11 år och det var då jag första gången åkte till London sa jag till min mamma att här skulle ja bo när jag blev äldre och nu snart ska jag ta tag i den drömmen!

Det är riktigt blandade känslor då jag är extremt förväntansfull, men samtidigt ledsen över att behöva lämna alla här hemma och speciellt mr pojkvän då jag sist flyttade till England var med han.
Längtar redan efter att alla ska hälsa på mig där!

I tisdags var vi plus grannarna och testade på Kho panga vilket jag verkligen rekommenderar!
Jätte god mat och det kändes verkligen som att man var i Thailand. På tal om Thailand har vi alla smått börja planera inför en Thailand resa för iår!
Efterått drog vi till Bullit och drack och kom hem fulla och spelade spel!
Nej nu ska jag städa här hemma lite och kolla vad som borde packas, tatah!

 



family foto



Thai mumms!



Jag & Karin



At bullit



Om shotaren själv får välja!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Du lär ju ringa mig när du är i sthlm;) Skojjigt! Ska också åka dit snart så jävla kul!



Smaka maten bra:D??Gott right! Ringer dig på sön! Ska på möte men kanske kan ses efter. PUSS<3

2010-04-17 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0