Thursday

Idag är jag verkligen seg! Hoppas nu att jag inte är på väg att bli sjuk, men känner mig en aning förstörd. Om jag orkar ska jag ta mig till stan och dela ut lite cv:n, men är inte säker då jag ändå ska dra till stan imorgon!
Har ett litet dilemma just nu angående helgen då jag har två förfrågningar på utgång vilket är underbart med tanke på att jag fortfarande inte ansträngt mig för att träffa folk, men dock är jag osäker på om det är så smart att gå ut och festa när jag knappt lärt mig att åka till stan.

Idag ska jag testa på att ta bussen in till stan och såklart måste ju jag byta buss typ tre gånger så är en aning nervös, men förhoppningsvis ska det gå bra!
Nu har det gått fem dagar sedan jag kom till London och det enda jag egentligen gjort är att lärt mig om mitt område, ta mig med undergrund till stan och fått mig ett hum om undergrounds, vart min kusins skola är och ungefär har en aning om vart bussen till stan åker.

Annars vet jag zero!
Till måndag har jag satt mål att då ska cv:na ut till alla och redan idag ska ett par ut, men själva utdelningen är senaste månad!
Har fått lata mig lite, men nu börjar det arta sig för hunting TIME, tatah!


Lat och vilse som en ko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0