Tuesday

Jag har verkligen ingen aning om vad som hänt med mitt såkallade "starka" immunförsvar då jag nuförtiden är sjuk 24/7!
Har dem senaste dagarna haft sjukt ont i halsen och idag när jag vaknade fick jag även en snuvig näsa och en röst som enbart låter bra när man sjunger Amy Whinehouse låtar.

Vad vore jag utan mina underbara grannar?
Igår var jag hemma hos familjen där jag började storstäda mitt rum innan jag flyttar och utan min älskade granne Ami hade det nog inte gått så bra ska jag säga er! Hon är ett utmärkt exempel på vad ordet housewife innebär!
Mot kvällen kom Karin & Julio hem till mig och mr pojkvän med en film som jag länge tjatat om, Old dogs som var en typiskt mysfilm!
Det finns helt enkelt inget bättre än bra grannar!

Om 5 dagar flyttar jag till London och får verkligen hålla tummarna för att mina grannar där borta är lika goa. Minns ni t.ex. vår granne i Manchester som alltid kissade med öppen dörr och tydligen inte riktigt förstått vad den där spolknappen på toan är till för!
Nej ska hoppa in i duschen och sedan kommer en barndomskompis hit nu innan jag flyttar måste man ju passa på att umgås med alla, tatah!



5 days left..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0