Tuesday

Nu innan jag ska sova gott tänka jag passa på att skriva ett inlägg!
Idag har jag alltså invigt London och ack vad jag är kär och inte i vem som helst utan i vad som helst och det är såklart i själva London!

Idag fick jag alltså övervinna min stora rädsla för undergrounds som jag trodde skulle gå åt helvete, men jag underskattade allt mig själv!
Det tog mig ca 5 min att gå till undergrounden och sedan där inne var det rena labyrinten, men på något konstigt sätt hamnade jag rätt!

Sedan efter en station bytte jag tub till piccadilly och där fanns det två som hette piccadilly, men även här lyckades jag hitta rätt!
Väl framme kunde jag inte vara mer stolt över mig själv, men såklart skulle min härliga tur vända..

I hela 40 minuter stod jag utanför Harrods och väntade på tjejerna tills jag gav upp. Såklart har dem stängt den vägen jag kom ifrån och jag som inte fixat ett nr än var vilse och telefonlös!
Försökte intala mig själv att det kanske var ödet att jag inte skulle hitta dem och väl framme när jag hittat min underground hör jag någon skricka Neda!

Dem hade såklart letat efter mig och kontigt nog har vi letat på samma ställa och till och med stått vid samma plats, men sekunderna efter varandra!
Efter det kaoset var det bara att dra till ett ställe som hette Chicago och vilken mysig kväll!
Jag och min morbrors fru kom hem någongång vid 12 och sedan dess har vi suttit och kollat på roliga videos på youtube!
Nej jag är riktigt nöjd med denna dag bortsett ifrån att jag var vilse, men fick i alla fall ett: slutet gott, allting gott, natti natt & tatah!




barbeque kyckling!



Ladie´s night!



mmmmumss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0