Wednesday

4 jävla dagar och jag har inte ens börjat packa?!
Har varje dag sagt att jag ska börja packa, men såklart har det inte blivit av. Igår när jag tänkte det är 5 dagar kvar kändes det inte alls som få dagar, men idag när jag insåg att det enbart är 4 dagar kvar börjar jag bli en aning stressad!

Som sagt nu är det inte alls många dagar kvar så får allt ta mig i kragen och börja packa!
Idag är jag hemma hos familjen och här ska jag kolla om det finns kläder och skor som jag inte har hemma som jag vill ha med.
Nu kommer det jobbiga delen då jag ska ta med lagom mycket och mitt såkallade "lagom" blir alltid en aning för mycket så varje gång jag reser försöker jag tänka ännu färre, men lite svårare nu när jag flytta och sist jag flyttade till England var det ingen vacker syn och då hade jag dessutom mr pojkvän som hjälpte mig bära!

Som sagt igår packades ej, men hann umgås med min gamla barndomskompis och mot kvällen mys hos Karin och Julio där mr pojkvän valde en action film och jag som verkligen inte är något stort fan av action tyckte filmen Gamer var riktigt bra!
Ännu bättre blev den när hetingen Gerard butler var med wraawr!
Nej dags att börja medan man väntar på Ami, tatah!




wawawiwa


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra där och flyttar du ensam?:)

2010-04-21 @ 23:20:53
Postat av: Ned!

Har sedan jag varit liten älskat England och London då min morbror bodde där och jag besökt det flera gånger så nu ska jag ta tag i en barndröm och flytta dit och helt enkelt njuta och jobba.

Jag flyttar själv vilket är väldigt ovant för mig som bor med min kille, men karriär är lika viktigt och vi fixar detta så nu kör vi london blogg haha

2010-04-22 @ 00:19:12
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0