Wednesday

Guten tag!
Har fortfarande väldigt svårt för att vänja mig vid denna värme, men börjar smått göra det!
Igår satt jag och fixade mitt cv som nu är klart och antigen idag eller imorgon ska delas ut.
Idag kanske det blir en sväng nere på stan annars stannar jag hemma och sedan går och fixar ett telefonkort och buss/underground kort som nu behövs!

Ni som känner mig vet hur shopping galen jag är och speciellt i england då jag sist kom hem med bokstavligtalat en helt ny garderob!
MEN, denna gång har jag inte ens vågat gå och besöka stan och speciellt inte primark och river island förrän jag fått ett jobb, men imorgon eller på fredag tror jag jag ska ta mig en titt då jag ska dra och fika med en tjej som jag lärt känna här och kanske bara kanske köpa något.
Säsongens river island jag dreglar för fullt:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0