Friday

Det är fredag och självklart ska jag ut och inviga min ankomst med tjejerna ikväll!
Sedan jag kom har jag hunnit med stan, filmmys med Karin, Julle och Shabbe, Kebab och en lite utgång med Sam, men ikväll kör vi all in!

Det känns väldigt skönt att vara hemma, men visst saknar man oxfords galna gator, polis sirener 24/7, stressen i tuberna och KM. Däremot försvinner inte London och nu har jag lite framtida planer som jag måste ta tag i här i Sverige, men jag är långt ifrån klar med mitt resande!

Dags att duscha, fixa sig och börja prata med Arshi & Tilde, tatah!





Kommentarer
Postat av: veneziabogdanov.blogg.se

du har sjukt snygg stil.

2010-08-30 @ 15:01:44
URL: http://veneziabogdanov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0