Friday

Party all night long vs myskväll med ansiktsmask och kokosolja? Partyt får vänta tills min sista helg för efter dagens pass på jobbet behöver jag verkligen vila fötter och min kropp!
Ja ni mina vänner nu är det inte alls långt kvar tills jag flyttar hem och nu kan jag sätta ett kryssa i min lilla "mål" bok!

På vägen hem från jobbet slog det mig hur stolt och glad jag är för att jag tagit mig så här långt och snart avslutar min resa som jag sedan jag var sju år velat göra!
Minns hur jag satt på bussen från örebro och ringde mamma och sa att jag bestämt mig för att dra till London!
Sedan den 25 juli var det 4 månader sedan jag var i Arlanda och lämnade Sverige. Tiden går verkligen snabbt, läskigt snabbt!

Snart är jag tillbaka i Arlanda, men denna gång med ett nöjt leende på läpparna!
Efter en lång skön dusch ska jag nu sova och sedan är det sovmorgon och jobb för min del, tatah!

Tams besök part 2:




Tre bakfulla troll i KFC



Primarks kaos



Shopping done!



Sa någon rond 2?



Ladies



Em, Ned, Tam



p..p..party



Slutet gott, allting gott även för vår rond 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0