Monday

Jag längtar till fredag.. varför får ni veta då, men jag kan inte sluta längta!
Idag är jag ledig och sedan jag vaknat har jag tvättat, städat och packat en del. Hur jag ska få hem allt kommer bli väldigt roligt att se, men tur för mig att mr pojkvän kommer och hjälper mig annars hade jag stått där med fingret i näsan utan mina växor!

Igår efter jobbet böjd Carla oss tjejer på middag då hon ville styra upp en lite "hejdå middag" till mig nu till innan jag drar.
Carla har härligaste utskiten då hon bor på 12: våningen och jag kunde låta bli att ge mig själv extra beröm när jag stod där och såg ut över hela london. Ned har bott i London!

Idag är det soligt ut dock blåser det så inte direkt någon sol dag, men tänkte ta mig en liten runda på stan och hälsa på Angela som nu jobbar på Zara. Minns ni hur jag förr hatade att shoppa själv? Nu börjar jag verkligen gilla det!
Nej dags att passa på att njuta av vädret, tatah!





My girls



A,N,A



Dålig bild, men vackert var det!



Wifey dukar upp

 


Kommentarer
Postat av: Michell

sv: Svart smink it is. Tack min söta!

Mer lär det bli, vänta tills de färdiga bilderna kommer ut. :)



Jaa, snart är du hemma, längtar tills jag kan höra dina härliga fisar i ditt vardagsrum!

p.s. Snygga gröna sandaler/skor! :D kram

2010-08-10 @ 22:27:00
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0