Friday

Nu är den värsta helgen här!
Helgen innan julafton vilket innebär galet mycket kaos och galet mycket jobb. Denna helg blir det alltså inge crazyness för min del vilket jag egentligen hade önskat, men då får jag allt hålla mig till julafton och nyår!

Kom nyligen hem från jobbet så ska vila och passa på att spela sims sedan kommer Tilde över så ska vi köra på en chic flick kväll då grabbarna ska ut och parta!
Bridget jones diary 1 & 2 står bland annat på menyn och kanske lite max mat om jag får Tilde att också synda med mig. Brittiskt, jul och max = im happy! 
Dags att gotta sig till sims, tatah!




Have a nice friday!


Kommentarer
Postat av: katta

Just det du jobbar galet mycket nu i helgen:( Men ring mig om du orkar ses! puss!

2010-12-18 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0