Thursday

Det finns inget bättre än att spendera tid med familj och släktingar och det är något man verkligen aldrig kan få för mycket av!
Hur mysigt är det inte att bara sitta ett gäng i soffan och prata om minnen och berätta roliga skämt för varandra?
Precis det har jag gjort idag! Bara legat hemma hos mormor och myst med morbrors familj!

Min morbrors son som är min kusin är 10 år och det finns inget bättre än att retas med killar i den ålder då dem tar åt sig när man frågar om dem har någon fling på gång. Tjejbaciller såklart!
Sedan finns det verkligen inget gulligare än barn som pratar brittiska (min kärlek till britter igen.)

Nyligen gick Julle hem och sedan har det inte hänt så mycket mer än att grabbarna gjort ett kanon jobb idag med väggen som snart äntligen kan sättas igång att målas!
Nu ska jag ligga och vila och imorgon inviga helgen, tatah!


Kusin Ned är så stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0