Monday

Äntligen är helgen över. Har inte alls mått bra denna helg sen det som hände i fredags.
Nu hoppas jag verkligen att allt fixar sig denna vecka så jag slipper ha det på tankarna hela tiden. Sover dåligt om nätterna och så snabbt jag tänker på detta förstörs hela mitt humör. Kommer glömma denna händelse sent...

Nått som i alla fall fått mig på bätter humör är att efter allt arbete igår kväll är vi äntligen klara med väggen i vardagsrummet och kan nu börja måla!

Nu ska jag sitta och umgås med mr pojkvän som är ledig i några dagar och kolla på big bang medan vi väntar på Karin och Julio som snart kommer för att påbörja målningen. Let the painting begin!
Bilder från i fredags innan mitt helvete:




Saiko Sam



Sam och sina "bakgrunder"



Kvällens gäng!



Rök hörnan



Jag & Lisa



Jag & Charlie

Dessvärre kan jag verkligen inte skriva slutet gott, allting gott då slutet tog pris :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0