Saturday

Vilken galet rolig kväll vi hade igår!
Kvällen började hos Arshi där vi var ett gäng som åt god mat och hade det trevligt tills vi började spåra med våra spritlekar!
Som jag skrev innan var jag inte alls sugen på att gå ut, men nu när vi var ett så pass härligt gäng kändes det kul att dra ut och få bättre minnen än sista helgen.

Träffade bland annat Sandra och hennes vänner och gamla klasskompisar som jag inte träffat sedan högstadiet och igår minglade jag verkligen runt med allt och alla vilket var väldigt trevligt!

Just nu är jag trött och bakfull så tänkte hoppa in i duschen och försöka pigga upp mig lite och sedan kanske hinna dra förbi Arshi och Malin en sväng.
Blir en lugn kväll för min del, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0