Tuesday

Fy vad jag är sliten och trött!
Kom nyligen hem från gymmet och fy vad jag och Sandra körde hårt idag!
Sen jag börjat träna har jag även försökt tänka på vad jag äter, men det var svårt att hålla sig ifrån semlan som roppade på mig från kylskåpet så den fick faktiskt gå ner i magen!

Igår satt jag hemma med Ami och tog det lungt och nu känner man verkligen hur alla fått nog av vintern, men sorligt nog känns det inte som att den är slut.
Finns ju inget att göra då man helst inte väljer att gå ut så det blir ju mest mys här hemma, men hade vart sommar hade man ju spenderat tiden ute.
Nej nu gjorde jag mig själv deppig igen efter sommarn. Behöver lite solterapi från solarium känner jag.
Dags för sims och sen natti natt för min del, tatah!



Nu saknar jag verkligen sommarn..


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag bara älskar den där bilden på dig!!:) hehe. Tack för att du ställer upp för mig! Du är underbar! Ringer dig imorgon! <3

2010-02-18 @ 23:26:09
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0