Tuesday

Inatt hade jag en dröm. En dröm som jag inte tror många drömmer och en dröm som jag ska vara oerhört tacksam över.
Den drömmen gav mig liksom kraft och även om det är tuffa tider nu får jag helt enkelt inte bryta ihop för jag vet att Gud och Jesus finns där runt hörnet och hjälper mig!

Idag kom Sandra över och var här ettag och sedan körde vi på med att måla ett till lager med färg på väggen med Julle.
Nu är jag helt slut och ska vila och mysa med älsklingen. Imorgon är en ny dag och en dag närmare lycka vem vet.

En sak såklart inte förbättrar alla våra dagar är ju det kära vädret som verkligen verkar ha kommit för att stanna!
Hade jag kunnat så hade jag verkligen åkt på en semester just nu eller som jag säger varje år tagit mig i kragen och gått i ide!
När ska denna extrema kyla lämna oss?

I really miss the holidays:























Kommentarer
Postat av: Kat

Ja ryck upp din nu gumman!!Det kommer bli bättre! Gammel farmor dog inatt..hon hade bara somnat in. Jag kan väl få tag i dig från Alis mob antar jag så jag ringer dig ikväll! <3<3<3

2010-02-24 @ 17:59:32
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Ned

Det hoppas jag också hjärtat! Beklagar verkligen sorgen. Ali har dragit nu, men så snabbt han kommer hem ringer jag dig annars förhoppningvis kommer mitt sim kort snart och kommer ha samma nr! Hörs snart gumman <3

2010-02-25 @ 10:40:17
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0