Sunday

Hur skönt var det inte att för en gång skull vakna av lite solsken som såklart är bort nu. Dock vaknade stackars Katta av något annat som sov här igår.
Vi satt och lekte med massa bildprogram till 4 på morgonen och såklart vaknade bruden halv 12 och väckte mig på köpet!


Idag är det V-day och som jag säger varje år all my single people underskatta aldrig handen och porren och för alla mina kära par skäm bort er nu ordentligt för idag är det all about the love!
En sak många glömmer är också att man kan fira alla hjärtans dag med familjen och vänner sen det handlar om en dag man visar extra uppskattning.


Minns när jag var singel och det var alla hjärtans dag. Lyckades alltid bli singel till denna dag så varje är fick man tåla alla röda rosor i butikerna som jag tyckte var perfekt pr för dem och en dag då affärerna rånade alla par.
Idag kanske jag inte riktigt håller med. Visst tjänar affärerna en slant, men som par är denna dag faktiskt sp då man kan visa extra uppskattning. (Moder Theresa is back)

Happt V-day!





Förra året nu kör vi vårt 3:dje år fluffrumpa!


Kommentarer
Postat av: Saaaam

sötnötar,knäppa,men söta. jag är med er spirituellt på eran middag! besos!

2010-02-14 @ 18:16:09
Postat av: Ned!

Du är alltid med oss älskling! Vi drack vin och vem tror du vi tänkte på så snabbt vi hällde upp spriten? Jo dig gogoli hahah! Puss doll

2010-02-15 @ 01:22:01
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0