Wednesday

Goddag!
Ibland hamnar vi alla i situationer vi bara vill slingra oss ur, men hur mycket man än tänker och funderar på hur man ska slippa innser man att det finns ingen annan utväg än att utföra det man vill slippa!
Det är en sådan situation jag har hamnat i nu och igår struntade jag i att ta tag i det, men idag ska jag tvinga mig även om jag är nervös och helst vill slippa!
Såklart vill jag bara att jag ska få detta gjort och sedan slippa tänka på det, men jag vet sedan att när det väl är över kommer det kännas attans bra!

Blir träning om någon timme med Sandra och sedan ska Julio och mr pojkvän hämta upp mig och Karin för att dra ut en sväng. Mot kvällen blir det start på skarvning, slipning, lackning och målning!
Jag har faktiskt aldrig gjort något av dessa så just nu låter det spännande, men jag kan tänka mig att efter idag kommer jag inte vara så sugen, tatah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0