Saturday

Årets sämsta helg? Nej, men ack vad irriterad jag är på mig själv för att jag är sjuk och på köpet har jag smittat lilla stackars fluffrumpa så denna helg var verkligen ingen aktiv helg om jag säger så.
Igår satt jag hemma hos familjen med Arshi som är mamma och pappas nya granne. Skönt att ha alla vänner nära så sätt igång ni resten och flytta hit med en gång!
Vi lyckades sitta med sims som jag börjat spela igen en aning för mycket och tänker på en aning för ofta i typ tre timmar.

Även idag kom Arshi förbi och vi satt som fastklistrade framför sims. Hade Ami också här ettag, men egentligen skulle det blivit utekväll för min och Sandra del, men som sagt sen jag är sjuk håller jag verkligen tummar, tår ja allt som går att hålla för att jag nu i veckan ska bli helt frisk!
Hoppas denna vecka går snabbt och väntar även ett viktigt samtal som ska in denna vecka!

Nej dags för gossip girl maraton denna lördag, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0