Saturday

Man kan ju tycka att det ska räcka med kyla, men nej var hälsa -10 grader och kylan!
Nu längtar jag sjukt mycket efter sommaren och minns nu denna kyla nästa gång du säger; usch vad varmt det är idag!
Hellre för varmt än för kallt punkt slut.

Idag är jag väldigt seg då jag endast sovit 4 timmar inatt och mycket kan ha med att jag är Arshia satt som idioter framför sims igår!
Varnar er andra där ute ännu en gång som inte spelat sims att man verkligen fastnar och tom ser människorna runt om sig som sims!
Ska dock försöka hålla mig vaken så jag kan lägga mig tidigt och få rutin för imorgon ska jag och Sandra införa gym i vårt liv och börja träna inför beach body 2010 och jag vet att jag skrivit det förr, men bye bye late nights and morning!

Är nu hemma hos familjen som jag inte träffat på en vecka och kommer snart få besäk av Micho! Som sagt denna helg blir en lugn och mysig helg, tatah!




Btw nu är alla möber sålda och idag tar vi farväl av vår älskade bar och säger hej till vårt snart nya vardagsrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0