Sunday

Jag har tjatat extremt denna helg om att jag är trött på att sitta hemma, men idag känns det faktiskt mysigt med att vara hemma.
Nu är det heller inte långt kvar tills jag blir frisk, men som sagt någon dag till tror jag behövs.
Idag har jag iallafall vart med mr pojkvän och Ami och ikväll ska vi kolla på filmen drillbit taylor så får hoppas på att den är sevärd.

I veckan ska vi handla lite möbler till vardagsrummet, gå på bio om man nu får tag i biljetter till snabba cash som just nu är typ omöjligt, men såklart när snygg Joel är med blir det oftast så, fortsätta med min bok som jag slarvat med och umgås med mr pojkvän som jobbat natt i flera dagar och ut med vänner om jag förhoppningsvis kommer ut, tatah!




Kommentarer
Postat av: United

Snygga fru

2010-01-18 @ 07:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0