Sunday

Då var helgen slut vilket känns riktit bra då det nu bara är en vecka kvar tills Karin & Julio kommer och inte så många veckor kvar tills vi får vår efterlängtade soffa.
Som jag nämnde igår mådde jag verkligen inte bra och tror det kan ha mycket med vinet från kvällen innan att göra, men det slutade ändå med att Sam & Sandra fick ut mig och igår var det även Victroia Secrets show på BJ.

I började var jag väldigt osäker på ifall jag ens skulle kunna gå in på krogen då jag hela tiden var nära på att spy, men till slut drog jag med in och fy vilken klockren kväll det vart!
Hade glömt att båda Arshii och Katta även skulle ut så vart riktigt glad över att se dem där.
Fick till slut en bra fylla och vi avslutade kvällen med Arshi och hennes kusin på vårt klassiska Max!

Ikväll var jag och mr pojkvän och äntligen såg snabba cash och den får verkligen tummen upp av mig och inte bara för att min andra man Joel är med utan jag var inne i filmen ända till slutet även om slutet kunde ha ändrats en aning.
Dags att för en gång skull försöka lägga oss tidigt vilket känns en aning omöjligt då mr pojkvän och jag la oss 08.00 och vaknade 17.00.
Hoppas att räkna får räcker, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0