Sunday

Äntligen vaknade jag upp före 12 för en gång skull!
Dags att fixa mitt knasiga dygn en gång för alla och perfekt idag då jag funderar på att dra mig mot stan och ta en titt på rean. Dessa tillfällen är perfekta för att fynda, men hittills har rean verkligen vart kass!

Igår kväll hade vi det jätte mysigt och vi såg pandorum och zombieland som rekommenderas!
Dags att börja fixa mig och ikväll ska jag och mr pojkvän spendera lite ensam tid då det var ett bra tag sedan, tatah!




Kina restaurang



Housewife Ned



Time for some fun!



Lugn start



Buzz time



Tam & me



12 slaget!



Tam & Ash



Fiesta!



Me & fluffrumpa



Vi och favo grannar!



Kvällens saikon



Klick!



Ladie´s



Mr sleepy



Jag & Henna



Släktkort



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0