Thursday

Vilken kväll eller snarare vilken morgon!
Medan många börjar sin dag nu ska jag få sova och jag vet att det verkligen är dags för mig att vända på mitt dygn, men ända tills nu har Sandra hållt mig i sällskap så jag skyller på henne denna gång!

Vi har inte gjort så mycket denna dag förutom att ätit en massor, haft nostalgi musik, kollat på gamla bilder från när vi var barn då jag och Sandra känt varandra sedan barnsben och kollat på gossip girl!
Nu längtar vi till 4 säsongen!

Nej nu är mr pojkvän också hemma från sitt nattpass så dags för sömn, natti natt!


Sandra har fått för sig att vi ska bli Sveriges tjockaste kvinnor jag menar det skulle väl funka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0