Tuesday

Hur många gånger har inte jag önskat att mensen ska bojkottas utan reslutat?
Väntar på att mamma ska komma hem med min chocklad för när jag har mens är jag ett godismonster!
Hade mr pojkvän över här hos familjen, men även inatt jobbar han natt så sover över här istället.
Igår blev det ligga hemma med datorerna för min och Amis del då hon också är förkyld.

Mår mycket bättre idag så ska vila ut så jag förhoppningsvis är frisk om några dagar.
Väntar på att Ami ska komma hit så blir det en lugn mys tisdag för vår del, tatah!





Kommentarer
Postat av: jordii

börja med p piller så ska du se att det blir bättre ;)

2010-01-12 @ 23:07:51
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0