Friday

What a crazy night!
Igår var det ju planerat att jag skulle ta det lungt och ha en filmkväll med mig själv, men det blev inte riktigt så.
Runt åtta tiden hörde jag av mig till Emelie bara för att kolla vad hon skulle hitta på och Emelie jobbar inom krogbranchen vilket betyder att hon alltid fixar in på vip ställen som man annars inte kan festa på så efter x antal min var det bara att börja festfixa sig och dra ut och klubba!

Mötte upp tjejerna på oxford och sedan drog vi till Jalouse som verkligen är en grym klubb!
Blev kanske en aning för mycket sprit, men det var så värt det då jag hade rå kul!
På vägen till bussen möter jag inga mindre än mina flatmates som är hur gulliga som helst och dem var lika fulla som mig så där satt vi som alkolister på vägen hem och flummade i bussen!

Imose vaknade jag ap seg så missade denna fina sol dag, men tog min lata röv med på en promenad i alla fall och sedan har jag vart så duktig att jag städat och tvättat också!
Nu sitter jag här en aning sliten, men funderar på att kanske dra ut ikväll igen. Ska äta lite hallon så får vi se vad jag beslutar mig för, tatah!





At Jalouse



Början av kvällen då man såg ut som en människa



Hetingar



Tennis temat var i full fart!



Tror nästan jag och racketet var i samma storlek



En till skåning



Jag & becca



Jalouse



Fiesta!



Drink efter drink



Shorty



VIP



Jag, becca & Andi



Party



Gullungar!



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0