Friday

Fy helvete vad mina fötter gör ont!
Efter en veckas slit på jobbet är jag nu äntligen hemma och kan ta det lungt då jag imorgon är ledig!
Vad jag nu behöver är mat då jag var och storhandlade med mat och dessutom fick sönder skorna på köpet!

Igår var det galet stressigt på jobbet och efter var det bara för mig och Lucy att dra till en pub och tagga ner efter dagens kaos!
Fortfarande jätte fint väder här och det finns verkligen inget bätter än fint väder och uteserveringar!
Innan vi drog fick vi tag i en kille som sålde filmer så vi både passade på att köpa sex and the city 2 som vi inte sett så ikväll blir det film mys med mig själv!

Har nu äntligen fått min första lön dock börjar jag redan ta ett farväl av den då jag shoppa järnet!
Allt från skor, klänningar, smink ja you name it!
Vill passa på att köpa allt då jag om någon månad kommer planera en flytt hem, men nu är frågan om jag kanske borde ta det lilla lugna? Nej nu shoppar vi mer röstar jag på, tatah!




Finns inget bättre än after work här i London!



Jag och söta Lucy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0