Monday

Bojkotta ångesten man får för att man inte solat och missat en dag ute i solen!
När jag bodde i Sverige gick jag extremt ofta till solarium och var det soligt ute bodde jag på min balkong, men sedan jag flyttat hit har jag totalt struntat i det!
Bra för huden att vila en sommar, men är ju vitare än ett ägg!

Så idag skulle ju jag såklart vakna i tid och sola på gården, men istället vaknade jag x antal timmar efter och orkade inte sola då!
Istället tog jag mig en runda på stan och shoppade en aning för mycket så nu har jag satt stopp för månadens shopping! Blir inge mer shopping eller jo om det verkligen är en sak jag vill ha och om den är på rea på rean då är det ok!

Att bo i London utan pengar går absolut inte en sak som jag dock uppskattar med Sverige som man faktiskt kan klara sig hyfsat med en liten summa pengar!
Att inte shoppa i London går heller inte!

Passade även på att sola solarium som är ap dyrt i London jag menar jag solade 7 jävla minuter för 110kr?! Det var allt sista gången, men hade ni sett i hur stort behov jag var i att få lite färg hade ni också betalat denna dyra summa en gång!
Nej, men skönt att vara ledig och få umgås med sig själv och en massa nya kläder för att inte glömma en ny hudton!
Nu ska jag ta mig en lång skön dusch eller inte riktigt så lång då jag delar hus med 9 pers som kanske också känner för att duscha. Ännu en sak tänk att jag och mr pojkvän gnällde på varann när det kom till toan och nu har vi 9 personen på två toaletter! Hur mycket tror ni inte jag uppskattar mitt liv hemma i utown?
Ska bli så skönt att snart ta Sverige och utown med storm, tatah!





Sjal, skor och ett diadem



Leggings och topp



Grå klänning och ett kaki grönt fodral.. jag är nöjd, men tyvär inte plånboken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0