Saturday

Mina vänner jag tror jag får lära mig att leva med min förkylning för den vägrar försvinna!
Ligger nu i sängen efter en jobbig dag på jobbet och ska snart sussa innan jag deckar igen. Har inte alls sovit gott inatt då min käre roommate Elin och hennes kompis kom en aning fulla hem klockan 4 på morgonen och ni vet själva hur det låter när man "viskar" när man är full!

Någon gång runt klockan 5 på morgonen filosoferade dem klart om livet och måste passa på att säga hur knasigt det låter att lyssna på två människor som pratar om livet på fyllan. Man tror man låter väldigt nykter och vettig, men nu vet jag hur jag själv låter och dessvärre långt ifrån vettig och smart!

Klockan sju var det bara att vakna och gå till jobbet då jag började 8, men hade tur för väl på plats jobbade jag med Carla så även om dagen spenderades tidigt på karen millen med en hes röst som jag lyckats kosta mig själv gick den inte allt för tokig!

Jobbar 6 dagar denna vecka så lite bitter får man vara, men ser sjukt fram emot slutet av veckan då Tam kommer och då vi ska börja våra äventyr i London, men tills dess ska jag vara en bitter och inte så het Ned, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0