Saturday

När det är hela 30 grader ute varje dag är det sista man tänker på att blogga!
Vilket kanon väder vi har nu mina vänner!
Idag drog jag och Ella och satt oss i en park på lunchen och på en timme fick jag fan färg! Vita ägget Ned kanske har en liten chans att ta igen!
Alla där hemma är svarta och mr pojkvän som idag kommer hem från bulgarien ja vad mer behöver jag säga!

Med Londons dyra solarium och alla dessa saker jag hittar på i detta land istället för att sola har slagit rekord på att vara vit i år, men har jag tur med vädret imorgon ska jag fan ta och sola innan jobbet punkt slut!
Så vad har jag haft för mig?

Torsdag:  Jobbade till nio och efter det drog jag ut med Luc, Clem och Sonja! Vilken sjuk utekväll! Det var länge sedan jag hade en sådan spårad kväll på en sjukt, men roligt sätt!
Lite för myckte sprit och lite för myckte av Londons goodies skyller vi på!

Friday: Dagen efter drog jag på möte angående rollen jag sökte till som jag dagen efter får reda på att jag fått! 
Kul att jag fick napp då detta var min första acting audition!
Satt ner och snackade med chefen och vi kom in på att jag sjunger så såklart tvingade han mig att sjunga och vi började snacka om att jag skulle med han till en studio och hur han ville satsa på mig, men tråkigt nog har jag valt att tacka och dra!

Här i London finns det många som bara är ute efter en sak och då kan det antigen vara dina pengar eller sex och tyvär kan man aldrig vara säker, men satt igår med Linda och Nadia och forskade lite om hans företag och detta känns väldigt skumt och fel så hellre dra mig ur nu än att bli blåst!
Detta var ändå en bra erfarenhet och jag är nöjd!
Har sedan sökt lite annat och fått napp på två musikvideos så nu får vi hålla tummar och tår igen!

Saturday: Sedan idag har jag jobbat och efter jobbet var jag bjuden på BBQ hos Emelie med tjejerna som sedan skulle festa, men jag kände på vägen hem hur trött jag var/är så stannade istälet hemma och tråkig eller inte så gjorde jag allt bra i det för nu kan jag knappt hålla ögonen öppa så dags för mig att sussa, tatah!




Ladies



CLN



My girls like to party all the time



Det är någon gång här jag och Clem borde förstått att vi INTE skulle dricka mer, men vad gör vi? Dricker mer!



Sötnosen



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0