Sunday

Back to work!
Min helg har faktiskt vart kanon och skönt att jag även har ledigt imorgon. Idag jobbade jag och helvete hur lyckas britterna shoppa så mycket?! På en söndag hade vi sjukt mycket kunder och då menar jag att folk stod och köade innan öppning?

Idag var det alltså galet mycket kunder så på lunchen passade jag på att själv ta mig en shopping tur som slutade med att jag inte bara missade min lunch utan att jag kom hem med två klänningar och ett halsband!
Tror jag spårat en aning då jag verkligen mår prima av att shoppa och struntade i att jag faktiskt missade att äta! Däremot vill jag faktiskt passa på att shoppa nu innan jag flyttar hem även om det är över en månad kvar! Ja det är faktiskt en bra ursäkt den kör vi på!

Igår tog jag mig tid att äntligen kolla på sex and the city 2 och helvete hur kan man inte älska Samantha i denna film? Klockren och filmen var faktiskt bättre än jag trodde!
På tal om igår så har jag faktiskt lärt mig att tycka om att umgås med mig själv. Många människor klara inte av att ha folk runt om kring sig hela tiden och behöver några dagar för sig själv, men jag är tvärtom!

Har aldrig sett poängen med att umgås med sig själv och alltid haft folk runt om mig, men nu börjar jag verkligen trivas med att t.ex. shoppa själv, kolla på film själv! Saker som för en del är vanligt, men jag är glad att jag funnit denna nya hobby eller vad jag nu ska kalla det!

Nu ska jag fortsätta söka auditions och sedan ska jag kolla på gossip och få mig en lång och härlig beauty sleep, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0