Tuesday

Dryga lilla jag!
Varför är jag så dryg mot mig själv? Nu när jag äntligen satt ett datum på när jag sa komma hem sitter jag nästan och räknar minuterna och det är ju ändå över en månad kvar!
Istället för att njuta dessa sista veckor sitter jag och längtar efter att packa!

Ja mina vänner jag saknar verkligen hem!
Sist jag bodde i Manchester hade ju jag mr pojkvän och dessutom åkte vi hem och hälsade på efter 2 månader, men detta är det längsta jag vart borta från familj och vänner!
2 månader och tre veckor utan alla och det gör ju inte saken lättare att mr pojkvän är och glassar utomlands så ingen skype heller!

Nej nu har jag deppat klart! Vaknade faktiskt ganska tidigt så jag hann sitta i solen i en timme! Börjar jobbet halv tre så hinner vakna till ordentligt och detsamma imorgon så ska försöka sola då också!
Vill kolla på gossip, men igår kollade jag klart på hela säsongen en aning efter jag vet, men fan vad dem slutade taskigt!

Vad händer med chuck nu då? kommer Jenny tillbaka? Och vad fan håller Dan på med?!
Alla dessa frågor, men inga svar!
Nej ska sakta börja fixa mig och äta choklad tror min kära mens börjar komma drf mina känslor åker berg o dalbana, tatah!










Jag har världens bästa pojkvän och vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0